Veelgestelde vragen

Logchies renovatie en onderhoud heeft meerdere projecten in uitvoering. Hieronder vindt u het antwoord op enkele veelgestelde vragen. Bent u een bewoner? Kijk dan ook even op de pagina bewonersinformatie, daar vindt u meer informatie over een aantal van onze projecten. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons hoofdkantoor via telefoonnummer 0251-264000.

Moet ik thuis zijn tijdens de werkzaamheden?
U hoeft niet altijd thuis te zijn tijdens de werkzaamheden. Wanneer wij een steiger of hoogwerker hebben geplaatst voor onderhoud aan de buitenkant van uw woning dan kunnen wij overal goed bij. Wanneer wij ramen en deuren gaan schilderen dan zullen wij u vragen om deze te openen. Wanneer het nodig is om thuis te zijn dan ontvangt u van ons een brief met informatie.
Kan ik overlast verwachten van de steigers?
Soms kan uw raam of deur niet helemaal open. De steigers worden aan het eind van iedere werkdag afgesloten of voorzien van een inklimbeveiliging. Wij adviseren u wel om buiten werktijden ramen en deuren te sluiten.
Waar kan ik terecht met vragen of klachten tijdens de werkzaamheden?
Tijdens de werkzaamheden kunt u terecht bij de uitvoerder of de teamleider van het werk. U heeft van ons een brief of een informatieboekje gekregen, daarin vindt u alle contactgegevens.
Tijdens de werkzaamheden is schade ontstaan, waar kan ik dit melden?
Logchies en haar opdrachtgevers zijn niet aansprakelijk voor schade ontstaan door het niet opvolgen van onze aanwijzingen, of door het niet tijdig ontruimen of verwijderen van uw spullen of onoplettendheid uwerzijds. U kunt eventuele schade aan uw eigendommen binnen 48 uur schriftelijk aan ons melden via ons postadres: Logchies Renovatie en Onderhoud, Postbus 505, 1940 AM Beverwijk of via email: info@logchies.nl