Klanttevredenheid

Zo zorgen wij voor tevreden bewoners

bewonerstevredenheid enquete

Bij de voorbereiding en uitvoering van groot onderhoud- en renovatieprojecten zetten wij onze bewonersconsulenten in. Zij kennen de verschillende typen bewoners, hebben goede communicatieve vaardigheden en beschikken over inlevingsvermogen. Geen bewoner is hetzelfde, het gaat bij bewonersbegeleiding dan ook maatwerk per project. De bewonersconsulent kan optreden als onafhankelijke partij en zijn de oren en ogen in de wijk.

Informeren en begeleiden 

Bewoners worden goed geïnformeerd over de technische keuzes, de planning van de werkzaamheden en de voorbereidingen die getroffen moeten worden. Een paar dagen voordat de werkzaamheden starten controleert de bewonersconsulent of bewoners zich aan het voorbereiden zijn, of er nog vragen zijn en of er extra hulp nodig is. De persoonlijke aanpak zorgt voor bereiken van voldoende bewonersparticipatie, bereidheid om mee te werken, een vlotte doorlooptijd en een hoge bewonerstevredenheid. 

Onze senior@work komt graag op de koffie!
Onze bewonersconsulenten noemen wij ‘senior@work’. Senior, want zij hebben door hun ruime werkervaring het inzicht om klachten en vragen van bewoners om te zetten in kansen. Tevens beschikken zij over de juiste eigenschappen om met bewoners in gesprek te gaan, kunnen ze goed luisteren, hebben makkelijk praten en altijd schone sokken aan...
Bakkie doen?