Dagelijks werken wij met ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. Onze medewerkers zijn de kracht van de organisatie en we investeren in duurzame relaties met onze medewerkers, klant, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van onze dienstverlening. We werken met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met ons organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Wij zijn als organisatie volop in beweging en we hebben een hoog ambitieniveau.
Kom jij ons team versterken?
In de combinatiefunctie werkvoorbereider-projectleider Mutatieonderhoud is geen dag hetzelfde en werk je aan meerdere projecten tegelijk. Je hebt contact met verschillende opdrachtgevers (met name woningcorporaties), ketenpartners en leveranciers en bent veel onderweg. Je werkt zowel op kantoor als op projectlocaties, het werkgebied is voornamelijk in Amsterdam.
Zo kan jouw dag eruit zien Je zorgt voor een perfecte projectvoorbereiding en -uitwerking zodat jouw team het werk probleemloos uit kan voeren. Wat daarvoor moet gebeuren verschilt per woning. Dat maakt het werk erg divers. Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding van de uitvoering en de kwaliteit van het eindresultaat. Je bent ook het aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers, de vaklieden en het contactpersoon voor de (nieuwe) huurders. Kortom: jij regelt het proces van A tot Z, bewaakt de kwaliteit en houdt opdrachtgever op de hoogte van de voortgang.
Wij zoeken een ervaren en teamgerichte collega die initiatiefrijk en oplossingsgericht is. Je beschikt over uitstekende communicatieve, leidinggevende en adviesvaardigheden en kwaliteit en klantgerichtheid staan voor jou centraal. Je bent organisatorisch sterk en hebt liefde voor het vak.
DE VOORNAAMSTE TAKEN
Het opstellen van het projectplan, de werkbegroting, de werkinstructies, de benodigde kwaliteitsregistraties en planningen en het (laten) opstellen van bewonersinformatie
Zorgen voor een volledig projectdossier
Bestellen van benodigde materialen en het aanvragen van eventueel relevante vergunningen
Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, opzichters, leveranciers en vaste ketenpartners over planningen, wijzigingen en inkoop
Inplannen en aansturen van onze vaklieden en ketenpartners
Begeleiden van de uitvoering en verzorgen en bijwonen van opleveringen
Verantwoordelijk voor het voldoen aan de kwaliteitseisen van onze opdrachtgevers binnen de gestelde kaders
Bijhouden van meer- en minderwerk en de projecten gereed maken ter facturatie
Verbetervoorstellen doen ten behoeve van een efficiëntere en effectievere bedrijfsvoering (deelnemen aan verbeterteams)
WIE WIJ ZOEKEN | Voor deze functie zoeken wij een ervaren en teamgerichte collega, initiatiefrijk en oplossingsgericht. Je beschikt over uitstekende communicatieve, leidinggevende en adviesvaardigheden. Kwaliteit en klantgerichtheid staan wat jou betreft centraal. Je bent organisatorisch sterk en hebt geen 9 tot 17 mentaliteit.
Je hebt een afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal MBO niveau
Je werkt en denkt op MBO+/HBO niveau
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie
Je beschikt over brede bouwkundige kennis en je voelt je thuis in het mutatieonderhoud
Je bent handig met Excel en bent financieel onderlegd
Kennis van applicaties als Bouwvision, Autocad en MS Office is een pré
Ervaring met RGS en Lean bouwen is mooi meegenomen
Je bent in bezit van rijbewijs B
WAT WIJ BIEDEN:
Een goed salaris dat meegroeit met jouw ervaring en ontwikkeling
32 verlofdagen
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals volledig door de werkgever betaald pensioen, een bonusregeling en vakantiegeld
De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van vak- en loopbaangerichte opleidingen.
Een zeer nette reiskostenvergoeding van € 0,32 per kilometer
Indien nodig voor de functie een leasebudget om een (elektrische) leaseauto uit te zoeken welke ook privé kan worden gereden
Een telefoon en een laptop
Mogelijkheid om gebruik te maken van onze Fietsplanregeling.
Een eindejaarsgeschenk- en borrel, zomerse BBQ’s, september Gezondheidsmaand en voor ouders met kleine kinderen een Sinterklaasfeest.
Een open, teamgerichte en sociale werksfeer Uiteraard natuurlijk fijne en gezellige collega’s én lekkere koffie!
Bekijk onze film en zie waarom werken bij Logchies zo leuk is!
Kun jij al deze vakjes aanvinken? *
o Passie voor het vak o Je werkt graag met een team o Minimaal 2 jaar relevante werkervaring o Bouwkundige opleiding (MBO/HBO)