Dagelijks werken wij met ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. Onze medewerkers zijn de kracht van de organisatie en we investeren in duurzame relaties met onze medewerkers, klant, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van onze dienstverlening. We werken met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met ons organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Wij zijn als organisatie volop in beweging en we hebben een hoog ambitieniveau.
OVER DE FUNCTIE | In de rol van project assistent bewonerscommunicatie biedt je ondersteuning aan projectteams die werken aan onderhouds- en verduurzamings-projecten voor onze zeven vaste opdrachtgevers. Je coördineert en maakt afspraken met bewoners en zorgt voor de bewonerscommunicatiemiddelen om de bewoners goed en tijdig te informeren. Jij ondersteunt diverse teams en zorgt ervoor dat alles op tijd geregeld is, zodat de projecten op rolletjes verlopen.
Het betreft een veelzijdige functie waarbij je veel mensen blij kunt maken, zowel jouw collega’s als de bewoners van de woningen die wij onderhouden en verduurzamen.
EEN GREEP UIT JOUW WERKZAAMHEDEN:
BEN JIJ DE PROJECT ASSISTENT BEWONERSCOMMUNICATIE DIE WIJ ZOEKEN?
Om de functie van project assistent goed uit te kunnen oefenen beschik je over MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
Daarnaast kun jij je vinden in onderstaande kenmerken:
WAT WIJ JOU BIEDEN | Wij bieden je een prettige en collegiale werkomgeving in een gedreven en enthousiast team. Je bent onderdeel van een organisatie waarin alle medewerkers een bijdrage leveren om Logchies verder te ontwikkelen naar een professioneel totaalonderhoudsbedrijf met een sterk imago als vastgoedadviseur in de onderhoudsbranche. Onze medewerkers zijn de kracht van de organisatie en hun kennis en ontwikkeling staan centraal in het beleid van Logchies. Onze kernwaarden zijn: passie en plezier, open en professioneel, ambitieus, klantgericht, trots en innovatief. Je krijgt bij Logchies de gelegenheid om jezelf verder te ontplooien. Bij deze functie behoren een goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden.
INTERESSE? Laat het ons snel weten als je interesse hebt! Stuur je motivatie met CV naar: Shanice Gonulal via Shanicegonulal@logchies.nl
Wil je meer informatie over de functie? Bel of stuur een appje naar Shanice via het telefoonnummer: 06-38535314.
OVER LOGCHIES
Logchies renovatie en onderhoud is een familiebedrijf dat in 1960 is opgericht als eenmanszaak. Begonnen als schilderbedrijf en uitgegroeid tot een verduurzamingsbedrijf waar circulair onderhouden en renoveren de standaard is. Logchies voert projecten uit voor woningcorporaties, beleggers & beheerders, onderwijsinstellingen en gezondheidszorginstellingen.
Dagelijks werken bij Logchies ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. De medewerkers van Logchies zijn de kracht van de organisatie. Logchies investeert in duurzame relaties met haar medewerkers, klanten, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van de dienstverlening. Hier zit het onderscheidend vermogen van Logchies; duurzame samenwerking met klant en keten. Het meest circulaire onderhoudsbedrijf als BHAG en het samenwerken in teams. Bij Logchies werken ze met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met hun organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Zij zijn als organisatie volop in beweging en hebben een hoog ambitieniveau.
Naast de kernwaarden, Verbinden, Verbeteren, Passie en Ambitie, die diep verankerd zijn in de cultuur, heeft Logchies een aantal kernkwaliteiten die laten zien hoe er wordt gewerkt en waar Logchies goed in is:
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Dit is waarom werken bij Logchies zo leuk is