Dagelijks werken wij met ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. Onze medewerkers zijn de kracht van de organisatie en we investeren in duurzame relaties met onze medewerkers, klant, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van onze dienstverlening. We werken met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met ons organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Wij zijn als organisatie volop in beweging en we hebben een hoog ambitieniveau.
Krijg jij energie van het werken aan grote planmatige onderhoudsprojecten? Als planvoorbereider planmatig onderhoud sta je aan de basis van projecten en ontwikkel je scenario’s en alternatieve plannen. Jij begrijpt de vraag van onze opdrachtgevers, anticipeert op hun behoeftes en denkt vooruit. Je draait je hand niet om voor een complex technisch probleem en zoekt graag naar optimale oplossingen.
Bekijk onze film en zie waarom werken bij Logchies zo leuk is!
OVER DE FUNCTIE |Krijg jij energie van het werken aan grote planmatige onderhoudsprojecten? Als planvoorbereider planmatig onderhoud sta je aan de basis van projecten en ontwikkel je scenario’s en alternatieve plannen. Jij begrijpt de vraag van onze opdrachtgevers, anticipeert op hun behoeftes en denkt vooruit. Je draait je hand niet om voor een complex technisch probleem en zoekt graag naar optimale oplossingen. Het nauwkeurig berekenen van begrotingen behoort tot een van jouw taken en je voorziet de voorgestelde aanpak van technisch advies en advies voor de communicatie met bewoners.
JOUW VOORNAAMSTE TAKEN
Inventariseren en inspecteren van objecten op het gebied van gevelonderhoud
Opstellen van plannen van aanpak
Opstellen van projectdocumentatie waaronder calculatie- en werkbegrotingen
Samenstellen en overdragen van projectplannen
Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, voor en tijdens de uitvoering van projecten en deelnemen aan werkgroepen met opdrachtgevers
WIE WIJ ZOEKEN |Voor deze functie zoeken wij een ervaren en teamgerichte collega, initiatiefrijk en oplossingsgericht. Je beschikt over uitstekende communicatieve, leidinggevende en adviesvaardigheden. Kwaliteit en klantgerichtheid staan wat jou betreft centraal. Je bent organisatorisch sterk en hebt geen 9 tot 17 mentaliteit.
Je hebt een afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal MBO niveau
Je werkt en denkt op MBO+/HBO niveau
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie
Je beschikt over brede bouwkundige kennis en je voelt je thuis in het planmatig onderhoud
Je bent handig met Excel en bent financieel onderlegd
Kennis van applicaties als Bouwvision, Topcalc en MS Office is een pré
Ervaring met RGS en Lean bouwen is mooi meegenomen
Je bent in bezit van rijbewijs B
WAT WIJ BIEDEN:
Een goed salaris dat meegroeit met jouw ervaring en ontwikkeling
32 verlofdagen
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals volledig door de werkgever betaald pensioen, een bonusregeling en vakantiegeld
De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van vak- en loopbaangerichte opleidingen.
Een zeer nette reiskostenvergoeding van € 0,32 per kilometer
Indien nodig voor de functie een leasebudget om een (elektrische) leaseauto uit te zoeken welke ook privé kan worden gereden
Een telefoon en een laptop
Mogelijkheid om gebruik te maken van onze Fietsplanregeling
Een eindejaarsgeschenk- en borrel, zomerse BBQ’s, september Gezondheidsmaand en voor ouders met kleine kinderen een Sinterklaasfeest.
Een open, teamgerichte en sociale werksfeer
Uiteraard natuurlijk fijne en gezellige collega’s én lekkere koffie
Bekijk onze film en zie waarom werken bij Logchies zo leuk is!
HERKEN JIJ JEZELF IN DEZE FUNCTIE? Reageer dan snel via de solliciteer direct knop (onderaan en bovenaan deze pagina) en stuur ons je motivatiebrief met CV t.a.v. Laura Keijer, HR Manager. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Tamara de Graaff 0251-264 000.