Solliciteer direct

Calculator

Dagelijks werken wij met ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. Onze medewerkers zijn de kracht van de organisatie en we investeren in duurzame relaties met onze medewerkers, klant, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van onze dienstverlening. We werken met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met ons organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Wij zijn als organisatie volop in beweging en we hebben een hoog ambitieniveau. 

Zo kan jouw dag eruit zien

Als Calculator/werkvoorbereider werk je aan omvangrijke planmatige onderhoudsprojecten voor onze opdrachtgevers, met name woningcorporaties. Je staat aan de basis van projecten en ontwikkelt scenario’s en alternatieve plannen voor opdrachtgevers. Je begrijpt de vraag van opdrachtgevers, anticipeert op hun vragen en denkt vooruit. Je draait je hand niet om voor een complex technisch probleem en zoekt graag naar optimale oplossingen. Je zorgt voor nauwkeurig berekende begrotingen en voorziet de voorgestelde aanpak van technisch advies en advies voor de communicatie met bewoners. Je bereidt projectplannen en planningen voor en zorgt ervoor dat de vaklieden optimaal geïnformeerd zijn om zodoende de opdrachten probleemloos uit te kunnen voeren.
 

DE VOORNAAMSTE TAKEN

• Oppakken van (offerte)aanvragen/werkpakket voor een vaste groep van opdrachtgevers
• Inventariseren en inspecteren van objecten op alle mogelijke technische vakgebieden
• Ontwikkelen van verschillende plannen op basis van vragen van opdrachtgevers en ingewonnen informatie en opstellen van plannen van aanpak
• Opstellen van projectdocumentatie waaronder calculatie- en werkbegrotingen
• Samenstellen en overdragen van projectplannen inclusief het organiseren van kick off besprekingen
• Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, voor en tijdens de uitvoering van projecten en deelnemen aan werkgroepen met opdrachtgevers

WIE WIJ ZOEKEN: 

Voor deze veelzijdige functie zoeken wij een creatieve, klantgerichte persoon, die opdrachtgevers weet te overtuigen en te verrassen en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent sterk in adviseren en weet opdrachtgevers mee te krijgen in de door jou voorgestelde plannen. Door jouw cijfermatig – en commercieel inzicht en jouw analytische vaardigheden ben je in staat om de beoogde resultaten te bereiken. Je hebt initiatief en werkt in hoge mate zelfstandig.

Jouw achtergrond:
• Je hebt HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een technische opleiding
• Je hebt drie tot vijf jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie en hebt affiniteit met schilderwerk, indien mogelijk in bewoonde staat
• Je hebt gedegen kennis van en ervaring met planvoorbereidingen calculatie
• Je bent goed op de hoogte van de bouwregelgeving en van resultaat gericht onderhoud
• Je bent gewend om projectmatig te werken volgens leanmethodieken
• Bij voorkeur ben je bekend met het inspecteren volgens de NEN 2767 norm
 

WAT WIJ BIEDEN:

• Een goed salaris dat meegroeit met jouw ervaring en ontwikkeling
• 32 verlofdagen
• Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals volledig door de werkgever betaald pensioen, een bonusregeling en vakantiegeld
• De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van vak- en loopbaangerichte opleidingen.
• Een zeer nette reiskostenvergoeding van € 0,32 per kilometer
• Indien nodig voor de functie een leasebudget om een (elektrische) leaseauto uit te zoeken welke ook privé kan worden gereden
• Een telefoon en een laptop
• Mogelijkheid om gebruik te maken van onze Fietsplanregeling.
• Een eindejaarsgeschenk- en borrel, zomerse BBQ’s, september Gezondheidsmaand en voor ouders met kleine kinderen een Sinterklaasfeest.
• Een open, teamgerichte en sociale werksfeer Uiteraard natuurlijk fijne en gezellige collega’s én lekkere koffie!
 

INTERESSE?

Laat het ons snel weten als je interesse hebt! Stuur je motivatie met CV naar: Shanice Gonulal via Shanicegonulal@logchies.nl
Wil je meer informatie over de functie? Bel of stuur een appje naar Shanice via het telefoonnummer: 06-38535314.
 

OVER LOGCHIES

Logchies renovatie en onderhoud is een familiebedrijf dat in 1960 is opgericht als eenmanszaak. Begonnen als schilderbedrijf en uitgegroeid tot een verduurzamingsbedrijf waar circulair onderhouden en renoveren de standaard is. Logchies voert projecten uit voor woningcorporaties, beleggers & beheerders, onderwijsinstellingen en gezondheidszorginstellingen. 

Dagelijks werken bij Logchies ruim 200 collega’s met passie en plezier aan het verbeteren, onderhouden en beheren van bestaand vastgoed waarin de bewoner centraal staat. De medewerkers van Logchies zijn de kracht van de organisatie. Logchies investeert in duurzame relaties met haar medewerkers, klanten, ketenpartners en bewoners. Zij vormen een belangrijke bron voor het continu verbeteren van de dienstverlening. Hier zit het onderscheidend vermogen van Logchies; duurzame samenwerking met klant en keten. Het meest circulaire onderhoudsbedrijf als BHAG en het samenwerken in teams. Bij Logchies werken ze met elkaar voor het beste resultaat en willen de klant telkens verrassen met hun organiserend vermogen, innovatie, kennis en kwaliteit als vastgoedadviseur. Zij zijn als organisatie volop in beweging en hebben een hoog ambitieniveau.

Naast de kernwaarden, Verbinden, Verbeteren, Passie en Ambitie, die diep verankerd zijn in de cultuur, heeft Logchies een aantal kernkwaliteiten die laten zien hoe er wordt gewerkt en waar Logchies goed in is:

Bekijk hieronder de film 'Wij zijn Logchies' voor een indruk van ons team en ons werk. 

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct

Medewerkers aan het woord